fredag 28. august 2009

Internett, farlige saker eller just for fun?

Internett er heftige saker, man kan så og si finne ut akkurat det man vil. Og noen ganger kanskje litt mere enn akkurat det en ville vite? Nå er jeg klok av skade. Neste gang jeg skal google noe, så skal jeg tenke meg om 2 ganger, tror jeg....(dersom jeg vel og merke husker denne opplevelsen her som jeg nettopp har fått).

Selvom en person skjermer seg alt en kan på nett, så finner folk ut de utroligste ting uansett. Dette er faktisk ganske så skremmede. Men har det skremt meg vekk fra nett? Neppe, jeg kommer nok til og frese for fult framover både på nettby,facebook og her på blogg. Det er på de 3 stedene jeg oppholder meg mest. Det og debbatere på vg/db sine debattsider er herved lagt på en solid is. Der stanser alle spor fra meg ja. Men realiteten er jo at det faktisk alltid vil kunne bli sporet tilbake, men det får jeg heller bare leve med. Tror ikke at jeg har sagt/debatert i noen debatter der jeg kommer til og bli "skutt" for noe akkurat.

Selvom jeg nå har hatt denne "opplevelsen" og er lettere skremt, så sitter jeg da her enda, så det må vel bety at det skal litt mere til for og skremme meg, eller? Var det noen som sa BØ? Det hørte hvertfall ikke jeg her jeg sitter midt på natten. Men denne "opplevelsen" har jo ført til at jeg sitter igjen med mange spørsmål ja, som jeg faktisk kanskje aldri kommer til og få svar på, med mindre jeg ansetter en privat dektektiv her i Ålesund, ja det hadde vært noe det *ler*.

Nei, mine ubesvarte spørsmål nå i natt, tror jeg ikke at jeg vil ha svar på. Selvom jeg kommer til og tenke på det ja, men det får så heller være. Enkelte ting må en nok bare lære seg og leve med :p

Nei, det er ikke alltid like lurt og legge ut alt...jeg har heller ikke mitt fulle navn på facebook;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar