fredag 14. august 2009

Hvordan elske seg selv?

På et nettforum hvor jeg er ganske aktiv så fikk jeg en utfordring i en lek som vi hadde, og min utfordring ble "Hvordan elske seg selv?" Jeg tror ikke at det var uten grunn at akkurat jeg fikk den utfordringen, men jeg føler at jeg ga svar "på tiltale", vel her er hvertfall det som jeg skrev:

Hvordan elske seg selv: Det er lett å elske andre, det er verre å elske seg selv. Derfor gå inn for å være ditt idol. For eksempel elsker du Britney Spears, så gå inn for å være som henne. Først og fremst er utseende veldig viktig i denne prossessen. Man må gå fort opp og ned i vekt, og har du truser på så ta de av!! Barber gjerne håret, men ha alltid en parykk liggende klar. En annen viktig ting er hvordan man oppfører seg. Har du barn så må de behandles som din nye chiwawa, de passer like godt i håndvesken som på fanget i bilen. Har du paraply så er dette også et perfekt slagvåpen! Det hjelper også og gifte seg i fylla... Drikking og festing er også veldig viktig. Du vet at du har drukket nok når du våkner på rehab. neste morning. Har du sex i fylla, så ha gjerne et kamera i nærheten.... Og skal du kysse på samme kjønn, så sørg for at hele verden ser det. Elsker du Briteny Spears, og lever etter disse reglene, vil du sakte men sikkert ta feil en dag, og elske deg selv :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar