mandag 11. april 2011

Mandag.

Mandag, ny uke og nye muligheter. Jeg våknet tildig også, til tross for at jeg la meg ganske så seint i går. Ble sittende oppe og se dagens andre fotballkamp og sporten etter det, også satt jeg en god stund forann pc'n min. Jeg var jo på fotballkamp i går, AaFk-Haugesund, hvor AaFk vant kampen, deilig. Aalesunds nye fyrtårn Sander Post fikk vist seg fram i sin første kamp på hjemmebane. Det er vel fra media han  har fått kallenavnet Aalesunds nye fyrtårn, til tross for han i følge reporterne manglet noen cm med hår for å bli like høy som det Aarøy, AaFk's forrige fyrtårn som ble kjøpt av japanske JEF United.
Aarøy, den utrolige viktige scoringen på Ullevål Cupfinalen 2009.

Aarøy på plass i JEF United i Japan, litt høydeforskjell?
Og nå på plass i Ålesund, Sander Post.
(Bildene er lånt fra google)


Det ble litt mer fotball innhold i innlegget her enn jeg hadde tenkt tror jeg. Det var behagelig tempratur i går, håper dette kan forsette framover og at det går mot vår og etter hvert en herlig sommer. Akkurat nå virker dagens tempratur ute lovende, det var jo deilig og mildt ute på kamp i går.

I dag tenkte jeg også at jeg skulle være litt kreativ. Tenkte at jeg skulle scrappe litt, det begynner å bli en stund siden sist nå, så det er vel på tide. Håper bare at scrappingprosjektet mitt i dag blir slik som jeg har tenkt. Tenkte og ta noe i dag, og litt i morgen. Skal laget til noe spesielt som må være klart til onsdags morgen på scrapping fronten, så det var vel kanskje like greit at jeg våknet klokka 06:00 i dag og trodde at klokka var 08:00, for jeg er faktsik ikke trøtt nå. Kanskje noe som kan ha kommet av at jeg har drukket 2 is-kaffe kopper, som jeg foresten har blitt helt hekta på. Bilde av resultatet av scrappingen kommer når det er klart og jeg selvsagt er fornøyd med resultatet.

Det ser jo nå faktisk ut til at det blir en fin dag ute, nå kom solen fram. Så jeg får vel også ta meg en tur ut i det fine været. Vel, ut må jeg jo uansett siden jeg har sangtime i dag. Resten av uka er egentlig timeplanen nesten full så og si, så dette blir ei uke med litt mer å gjøre enn forrige og bra er det. Har man noe å gjøre så går faktisk tiden utrolig fort, vel det har jeg jo en følelse av at den gjør uansett. Det er utrolig faktisk hvor fort tiden går på søndag som kommer, så har min kjære Johan og jeg vært gift i 9 herlige måneder. Tenk det er nesten et helt år siden vi giftet oss. Det er faktisk ikke lenge til det har gått 1 år nå. Og med det samme jeg snakker om bryllup her nå, så må jeg legge til at Johan og jeg gleder oss til 13 august, til Sylvi og Ole Christians store dag, da de gir hverandre sitt ja. Så i år får vi være gjest i bryllup :)

Ha en fin dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Håper du får en stårålende uke, Vanilla! Lykke til med scrappinga, blir morro å se hva du scrapper!!! ;)

    SvarSlett
  2. Takk det samme.
    Ble litt sittende fast med scrappingen foreløpig, får se hva jeg får til, før jeg fyker til oslo i morgen tidlig :)

    SvarSlett