torsdag 7. april 2011

7. april- 4 år i dag

Tenk at 4 år kan gå så vanvittig fort. Det virker hvertfall sånn her jeg sitter nå å tenker tilbake på de 4 åra som nå har gått. I dag 7 april så er det 4 år siden Johan og jeg ble sammen. Og etter nesten 2 år var vi forlovet, og nå har vi snart vært gift i 1 år. Det er helt utrolig å tenke på, hvor mye en faktisk kan oppleve i løpet av 4 år.

Alt vi har opplevd sammen i hverdagen og ferier. Vi har vært rundt omkring. De to første sommerferiene dro vi til mine foreldres leilighet i Arvika, og videre til Gøteborg og Liseberg, måtte jo ha med oss det 2 år på rad he he.Og våren 2009 overasket jeg deg med en tur til Fredrikshavn. Siden har vi også hatt 2 fantastiske turer til Hellas. Og jeg bare gleder meg til årene som kommer sammen med min kjære.  Elsker deg mannen min. <3


I pariserhjulet på Liseberg 2007
 
Portrett fotografering 2007 gave fra min kjære.
 
Uforglemmelig grilltur 26. april 2007





5 kommentarer:

  1. Å, venenn, min. Gratulere så masse med 4 års dagen. Dere kommer til å få mange fine år sammen. Håper at vi snart treffes og at vi fire også kan binde sammen noen gode minner. Du er en fantastisk jente, som fortjener det beste og det virker som du har funnet deg en god og snill mann.

    stor klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk vennen.
    Håper det samme som deg :)
    Du har funnet deg en fantastisk snill mann du også vennen min <3

    stor klem til deg også :)

    SvarSlett
  3. Takker for rettelse hos meg:))) hihi Tenk jeg viste ikke at du hadde blogg:) så flott her inne hos deg.. må følge deg nå

    SvarSlett
  4. Jeg bare tusler innom kommentarfeltet for å ønske dere det aller, aller beste for årene fremover!!!! *Klem*

    SvarSlett
  5. Lillian : ja jeg blogger ja, prøver hvertfall hehe :)
    Er stadig innom deg også, du skriver så inspirerende :)

    Siv Anita: Tusen takk, ønsker dere akkurat det samme :)

    SvarSlett