lørdag 2. april 2011

Blog-award (2)

I løpet av bare noen dager fikk jeg 2 blog-awarder. Og i dette innlegget skal jeg ta for meg den siste awarden som jeg fikk. Det er veldig hyggelig og vite at folk setter pris på bloggen min. Den awarden her fikk jeg av den mest kreative jenta jeg kjenner,bloggen med følgende header.


Jeg anbefaler virkelig å ta turen innom til denne fantastiske kreative bloggen til Line der hun viser frem resultatet av hobbyene sine. Det kan brukes mange fine ord som beskriver resultatene av det hun lager, så kreativt og fint at det fortjener jo rett og slett denne:




Også med denne awarden fulgte det med en utfordring. Jeg har fått 10 spørsmål som jeg skal svare på, for så og sende awarden videre til 10 andre bloggere. Første jeg tenkte var at det å sende den videre til 10 andre bloggere skulle ikke være noe problem, men så feil kan man ta. For det finnes jo så utrolig mange gode og fine blogger som fortjener en award. Så jeg får vel begynne i den "lette" delen, altså utfordringen, med og svare på spørsmålene som jeg har fått tenker jeg.

Spørsmålene:
1) Hvorfor startet du å blogge?
Det var et veldig godt spørsmål egentlig. Føler kanskje at det blir litt for lett og si jeg ble smittet av bloggbasillen. Jeg startet denne bloggen i august 2009 etter at min kjære og jeg kom hjem fra ferie i Hellas, på det tidspunktet var tittelen på bloggen " Vanilla utforsker verden". Jeg tenkte vel rett og slett at jeg skulle begynne og prøve meg fram med å blogge, vi hadde jo vært på ferie så bilder skulle jeg hvertfall ikke mangle, og ei heller noe og fortelle om hva vi hadde opplevd. Men alt det gikk vel ikke akkurat helt etter planen så de første innleggene mine ble rett og slett bare 2 bilder. Men det kom seg etter hvert, jeg fikk faktisk begynt å skrive om forskjellige ting. Dersom jeg tenker tilbake så har jeg ei venninne som ville jeg skulle se på bloggen hennes rett som det var, og da blogga jo jeg ikke selv, så man kan jo kanskje si at grunnen til jeg begynte og blogge var vel kanskje nettopp fordi at jeg ble smitta av bloggbasillen, skjønt det er definitift ikke det værste det kan være smitteeffekt av. Denne bloggen min har jo ikke så alt for mange innlegg med tanke på den ble startet i 2009.Og i dag har jeg jo faktisk 2 blogger, denne som er en åpen blogg, den andre er lukket. Jeg blogger når jeg føler for det, og har til tider skrivesperre eller hva jeg skal kalle det. Så min blogg er kanskje ikke den mest interesante man finner på nett. Skjønt selv er jeg fornøyd så; my blog, my way to do it :)

2) Hvilke blogger følger du?
Jeg følger blogger som inneholder alt fra scrapping, blogger som er mer åpne der forfatteren av bloggen forteller om segselv og hva som har skjedd tidligere i livet og / eller hva som skjer nå. Kanskje ikke så grundig svar, men jeg følger jo bloggene til vennene mine,det er for meg et "must". Liker og lese det vennene mine skriver.

3) Favoritt makeup-merke?
Det må bli Clinique & Dior.

4) Favoritt klesmerke?
Jeg vil ikke si at jeg er så opptatt av hvilke merke klærne jeg kjøper / bruker er. Det som er viktig for meg er at jeg liker de selv og at jeg føler meg vel i de, samt jeg føler at jeg ser bra ut i det jeg har på meg. Så når det kommer til stykket om hvilket klesmerke man kan finne mest av i skapet mitt, så vil jeg rett og slett si at det kan være rene forundringspakken med ras fare og eksplosjons fare...he he

5) Ditt "må ha"  makeup-produkt?
Mineralpudder.

6) Favorittfarge?
Turkis, blått, grønn og lilla. (veldig vanskelig og velge bare en)

7) Parfyme?
Clinique happy- heart.
Sea & Sun
De to er mine favoritter.

8) Favorittfilm(er)?
Vanskelig spørsmål, det finnes jo så utrolig mange filmer som er bra. Jeg er ganske interesert i historie spesielt i 2. verdenskrig, så der er det laget veldig mange bra filmer. Det er alt for vanskelig å plukke ut en ut i fra alle de jeg har sett der. Jeg liker komedier, drama og thrillere.

9) Hvilket land vil du besøke? Og hvorfor?
Mauritius og da til Maldivene. Bare det å se bildene er nok for meg. Jeg elsker sol, sommer og herlige strender, bare se her, er det rart jeg får lyst å pakke kofferten og dra dit?
Skal også nevnes at jeg blir aldri lei av Hellas, og at jeg faktisk har lyst å lære meg gresk.




10) Valgfritt spørsmål til deg selv:

Det aller beste som har skjedd i livet mitt:
At jeg møtte Johan, og nå er vi gift. Jeg elsker Johan over alt på denne jord.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Da var spørsmålene besvart, og nå skal jeg i tilfeldig rekkefølge gi denne blog-awarden videre til 10 andre bloggere.



Bilde til dere alle 10 som jeg har valgt ut :)


1- Yvonn

2- Siv Anita

3- Elisabeth

4- Pricilly

5-Marthe

6- Anette

7- Linn

8- Sylvi

9- Lillian

10- Anita


Til alle dere 10 jeg nå har valgt ut vil jeg avslutte innlegget med følgende ord:




8 kommentarer:

  1. Tusen takk, Vanilla! Det er alltid så vanvittig hyggelig å bli satt pris på og lagt merke til i bloggverdenen, for som du sier; det er så ufattelig mange gode blogger der ute! (Og nå fikk jeg en hel liste å bruke lørdagen på å lese, siden du har fått, og gir dem awarden!!!)

    Tusen takk, tusen takk!
    Håper du og din kjære mann får en superfin helg! ;)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig :)
    Ha en fin helg dere også :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk vennen, føler vel ikke at jeg fortjener den awareden da. Jeg blogger bare litt nå og litt da, men tusen takk. Får sette meg ned en dag og ta fatt på spørsmålene og sende videre.

    SvarSlett
  4. Du fortjener den da du vennen.
    I mine øyner må man ikke poste noe hver dag eller uke for den del for at en award skal komme.
    Det er vedkommende som gir deg awarden som synest du fortjener den :)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig da:) Er det slik at man sender videre ?

    SvarSlett
  6. Lillian :)
    Ja du svarer på de ti spørsmålene som jeg har svart på.
    Og sender den videre til 10 andre bloggere :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk! :) Snille du da. Å plukke ut 10 å sende den videre til blir vanskelig ja. :)

    SvarSlett
  8. Bare hyggelig:)
    Ja, plukke ut ti og sende videre til kan være ei utfordring som e skreiv...
    Lykke til :o)

    SvarSlett