onsdag 30. mars 2011

Blog-award (1)



Så fikk jeg altså en blog-award, tenke seg til. Denne awarden fikk jeg fra bloggen fine minner som ved første øyekast ser slik ut:



Setter veldig pris på å få denne awarden fra bloggeren bak bloggen fineminner, tusen takk :)
Med awarden følger det selvsagt en utfordring, med 10 spørsmål som skal besvares. Så la meg begynne :)

1) Hva var navnet på ditt første kjæledyr?
Vi hadde en kanin da jeg var liten og navnet hans var Pelle. Ikke det at jeg husker han så veldig godt. Det kjæledyret som bare var mitt fikk jeg senere, det var ei hetterotte som fikk navnet Tina.

2) Dersom du kunne dratt på ferie hvor du ville i verden, hvor ville det bli?
Da tror jeg at jeg ville dratt til Maldivene. Bare det og se bilder der i fra er jo nok til å drømme seg helt bort.

3) Hvor i landet kunne du ikke tenke deg å bo?
Kunne ikke tenkt meg å bodd i Trondheim

4) Da du var liten hva ville du bli når du ble stor?
Oi! Jeg hadde vel mange ønsker som jeg var innom, alt fra anestesi sykepleier til flyveleder.

5) Hva var den siste filmen du så?
Det var "Spring 1941"

6) Hva var den siste gaven du fikk?
Jeg fikk en del klær med søstra mi, ganske mange faktisk.

7) En ting du aldri forlater huset uten?
Tja, kan det være mobilen min.

8) Siste person/navn på tapt anrop liste på mobilen din er fra?
Mannen min.

9) Bortsett fra datamaskinen hva er det du hører nå?
At mannen min trykker på tastaturet på sin pc og litt av musikken han hører på.

10) Hva var det siste du så på tv?
3 Bryllup.

Sånn da var utfordringen som fulgte med awarden tatt, og det er på tide for meg og sende den videre. Jeg velger og sende denne videre til en fantastisk blogger som det virkelig står respekt av. Og som fortjener denne awarden:







Denne blog-awarden går selvsagt videre til:





Blog-awarden går her videre til Marthe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar