torsdag 3. mars 2011

Søkeord på nett :p

På nettet kan man søke på så mangt, jeg har nettopp sett litt på statistikken på bloggen min. Jeg gikk inn på kategorien trafikkkilder også videre til  refererende nettsteder og søkeord. Som vi alle vet når man søker etter noe på nettet kan litt av hvert dukke opp. Jeg tror ikke at alle de som har brukt de søke ordene / setningene hadde regnet med og ramle innom bloggen min. Jeg vet jo selv at jeg har blogget om så og si alle treffene som blir nevnt under her. Det var ikke alle refererende nettstedene jeg tok med heller. Jeg vet egentlig ikke hvor seriøst jeg skal ta den listen på statistikken som heter publikum heller. Vel, dette var mitt tidsfordriv nå i natt når jeg ikke fikk sove.

Her er hva som har vært topp 12 søkeord i perioden mai 2010 til mars 2011.
  • Vanillas Verden
  • Vanillasverden.blogspot.com
  • Hvordan elske seg selv?
  • Bryllupsreise Kreta
  • www.vanillasverden.blogspot.com
  • Betendelse på balansenerven
  • Borgungavlen bryllup
  • Brev fra Brudeparet til toastmaster
  • Et lite stykke Thailand
  • Kan en katt bli bortskjemt?
  • Lite stykke Thailand maursyre
  • Resepsjonen Color Line
De ledene refererende 5 på topp nettstedene for søkeresulatatene er:
  1. www.google.com
  2. www.bryllupsvenner.no
  3. www.vanillasverden.blogspot.com
  4. r1rk9np7bpcsfoeekl0khkd2juj27q30-a-opensocial
  5. www.bloglovin.com




4 kommentarer:

  1. Artig å se hva folk søke på da, men da ser jo du at du skrive om ting folk synes e interressant. :)

    SvarSlett
  2. Ja, e litt morsomt ditta.
    lure på kem som har søkt på "hvordan elske seg selv?" :p

    SvarSlett
  3. Jeg var så "frekk" at jeg la deg til i listen over blogger jeg følger på min blogg... hvis du ikke synes noe om det så; rop ut!

    Må lese litt mer nedover her... ;)

    SvarSlett
  4. Du er da ikke frekk Siv Anita :)
    Er helt i orden for meg.
    Jeg titter innom deg ofte jeg :)

    SvarSlett