fredag 20. mai 2011

Endelig fredag og helg!

Ny jobb, og nye utfordringer. 2 uker har gått, og jeg kan ikke si annet enn at jeg trives veldig godt. Veldig bra arbeidsmiljø, og koselige kolleger. Hva mer kan man forvente? Skjønt litt kjipt er det å sitte inne på kontoret og se ut når det er ca 25 grader ute og sol, men arbeidslivet tar ikke hensyn til været. Jobben må gjøres uansett, og like greit er det. Så jeg ikke kommer til en mega bunke med papirarbeid dagen etter om det ikke er sol.

Nå er det fredag, og jeg føler at jeg har velfortjent helg. For jeg er ganske sliten, skjønt det er en god måte å være sliten på når man faktisk vet at man har gjort noe konstruktivt i løpet at uka som har gått.

Helgen vil nok likevel ikke være total avslapning, vi skal rydde litt i boder i kjeller og på loftet, og kaste ting og tang i det store gule monsteret av en conteiner som står uten for oppgangen her. Så skal vi på tapet jakt med svigermor i morgen. Selvom det er tapet vi skal se på, så har jeg store planer om å snike meg ned i hobby avdelingen etter noe jeg har et lite prosjekt på gang  på. Finner jeg det ikke der, må jeg nok ringe Panduro på onsdag når jeg har fri. Det blir jo også fotball fri helg, siden kommende serierunde er utsatt pga. streik. Mener at fotballspillere må få lov til å stå litt på kravene de også. 7 dagers ferie til, etter det jeg har fått med meg, er ikke for mye for langt, spør du meg.

3 kommentarer:

  1. Har dere virkelig 25 grader og sol,her det øsende pøsende regn, ikke noe kjekt i det hele tatt.

    Etter det jeg skjønner, så er det skoene det står på, at gutta skal få velge sine egne sko og ikke klubben, og det mener jeg at de absolutt må få lov til, alle bør få lov til å ha sko på beina, som de føler passe sine bein.

    Ha en kjempflott helg, så snakkes vi snuppa.

    klem

    SvarSlett
  2. Her er ikke 25+ grader nå, men i forrige uke så var det det, var sykt varmt inne på kontoret. Nå er her kaldt og guffent. Håper på litt sol i morgen.

    Ang. fotballen så leste jeg noe om 7 ekstra feriedager, men de har nok flere krav.

    Nå har vi nettopp rydda nedi bodene, kasta ting og tang nedi det store monsteret av en conteiner. Så får vi se litt i boden på loftet i morgen. Fikk satt meg ned først nå.
    Kjenner at kroppen er sliten ja...

    klem snuppa

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Hvor er det du har begynt å jobbe? Kontor er aldri et bra sted når det er sol ute, men... sånn er livet!!!

    Rydding er en god ting, da blir det plass for mere saker og ting som man egentlig ikke har bruk for... snodig tanke, men sånn er det jo!

    Håper du har det fint!
    Klem

    SvarSlett