lørdag 22. oktober 2011

Utfordring, 7 ting du sansynligvis ikke visste om meg!

Jeg har fått en utfordring fra venninnen mi Sylvi som er forfatter av http://tankerogmeninger.bloggnorge.com/.
7 ting folk flest sansynligvis ikke vet om meg, man skulle tro at det var en enkel oppgave igrunn, men jeg sitter nå her og vrir hodet mitt å tenker i vei, hva skal jeg fortelle, og hva skal jeg ikke fortelle...?

1:Hjemme så sover jeg alltid på venstre siden av sengen, men når vi er på ferie da ligger jeg på høyresiden av sengen, selvom jeg hjemme insisterer på å ligge på venstresiden av sengen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2: Jeg er storforbruker av telys, bare på stua går det med ca 50 stykk når alle er tent.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
3: Jeg liker ikke avocado.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4: Jeg har en nisse stående fremme hele året. Vel og merke en AaFk-nisse. (Så det er tillatt)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5: En av de få tv-seriene jeg følger med på er Home and Away, noe som har ført til at også mannen i huset også har blitt avhengig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
6: En av favoritt artistene mine er Hilary Duff.
Sangen Someone's watching over me, minner meg på at en aldri skal gi opp drømmene sine.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
7: Da jeg gikk på barneskolen hadde jeg og bestevenninnen min en klubb som vi kalte for Raffeklubben. Vi likte giraffene veldig godt. Vi brukte og lage oss matpakker og ta med ut på et bestemt sted i skogen hvor vi satte oss ned og spiste. Vi var opptatt av at giraffene skulle ha det bra, så vi brukte og ringe på hos folk for å samle inn penger til giraffene i Afrika. *kremt* Jeg kan vel si at giraffene i Afrika aldri så noe til de pengene, det endte med at vi heller kjøpte med oss noe ekstra å ha med når vi skulle på raffetur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Utfordringen er nå utført! Det er ikke alltid like lett som det ser ut til. Og nå er det min tur til å gi denne utfordingen videre, sender den videre til Elisabeth http://ifollowme.blogg.no/ , lykke til svigersøs ;)

2 kommentarer:

  1. Ja, her var det ting jeg ikke viste om deg, men jeg viste nr 5 da, ellers så var alt ukjent for meg. Kjekt å lese slike ting synes jeg, små ting som en ikke vet om vennene sine, alltid kjekt synes nå jeg.

    Ha en kjempfin lørdagskveld vennen. Klem

    SvarSlett
  2. Skapte en del hodebry den der altså..hehe

    ha en fin lørdagskveld du også vennen klem :)

    SvarSlett