mandag 17. januar 2011

♥♥♥♥♥Tenk det er 6 måneder siden vi giftet oss♥♥♥♥♥

♥♥Ekteskapet er et fantastisk eventyr♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Tenk det er hele 6 måneder siden denne fantastiske dagen her. Ingen skal komme og fortelle meg at tiden ikke går fort. For det er sikkert og visst at de siste 6 månedene har gått fort. Tiden flyr når man har det bra og er veldig lykkelig, tenker jeg.

Så i dag tenkte vi at vi skulle spise ute, og valget falt på Egon. Vi har jo alle hørt følgende utsagn "Helmaks Egon", ikke sant? Gammel vane vond og vende hvertfall når det er noe man liker godt. Når jeg spiser på en Egon restaurant så bestiller jeg det samme nesten hver gang. Og det er det jo en grunn til.Men de greier ikke lage den kylling kebaben lik i Ålesund som Oslo. Tror ikke den som hadde laget til den retten var helt innkjørt i den. Og jeg stusser forsatt på bestikket jeg fikk innpakket i servietten, en kniv og ei skje. Til og spise kylling kebaben med. Trenger man skje for å spise kebab? For å gjøre en lang historie kort kan jeg si at det endte med at jeg fikk pengene igjen, men matlysten forsvant. Så besøket ble ikke akkurat helmaks.

17. Juli 2010 begynte vi på et nytt kapittel i livet vårt da vi giftet oss. Og vi har det utrolig bra sammen. Det er komplett umulig for meg å forestille meg livet mitt nå uten min kjære. Den dagen vi giftet oss sa Johan til meg " At man gifter seg ikke med en person man kan leve med, man gifter seg med den personen man ikke kan leve uten". Det er mye sant i det, for etter jeg møtte Johan så har et liv uten han vært helt utenkelig for meg. Elsker deg mannen min. Gleder meg til dagene, månedene og årene som kommer. Og alt det fremtiden vil bringe.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥Sangen vi danset brudevalsen til♥♥♥



2 kommentarer:

  1. Så koselig med 6 kjærleiksfylte måneda. :) Dumt ikke Egon va så bra, men dokke har maange daga å feire i fremtida, så det e nok fort glemt. ;) Grattis til dokke i går!

    SvarSlett
  2. Takk :)
    Vi har mange daga å feire ja. Synest bare det e rart at dei TO gangane e har bestilt mat på egon her i ålesund så har den vært gørr. Det e bestilte første gang for snart 4 år siden har dei forøverig tatt av menyen *ler*
    Så ka e oddsen for 2 av 2 mulige katastrofale resultat fra kjøkkenet? *ler* Kommer ikke til å spise igjen i ålesund hvertfall på egon. Johan etterlyste foresten motorsag til pizzaen... sir ikke det litt?

    SvarSlett