fredag 28. januar 2011

Endelig fredag.

Endelig fredag igjen og helg :) Tenker vi tar det stille og rolig denne helgen. Min kjære vil nok se på melodi grand prix på lørdag tenker jeg, og siden jeg ikke er så fan av det så får jeg sette meg litt ved pc'n ta og ta på "hørselsvern". For man trenger det i ny og ne. Hvertfall så hadde jeg trengt det under den første delfinalen når jeg tenker meg om, men det stod på i bakgrunnen. Og jeg var ikke alene om å reagere på elendige bidrag, stadig vekk poppa det opp på veggen min på facebook at nivået på den delfinalen ikke var noe å skryte av akkurat.Så da gjorde jeg som denne hunden på bildet under her.


Jepp, jeg tok meg en øl. Noe som ikke skjer så veldig ofte. Altså, har man lyst har man lov tenker jeg.

Det er foresten noe som ikke helt stemmer med visningsvinduet nå når jeg skriver, noen av ikonene på verktøy linja er borte....hjelp!!! Jeg kan ikke en gang velge skrift type heller, det er definnitivt noe som ikke stemmer. Så da er det ett av to. Enten så har jeg kommet borti en innstilling, eller så er det noe blogspot styrer med. Ikke vet jeg. Tenker jeg må prøve nok en gang å finne ut av det der.

I dag er det foresten også bare 6 måneder igjen til jeg blir 30 år, hjelp. Tidengår fort. Om ikke lenge så er jeg ikke lenger i 20-årene. Er det nå jeg skal føle at jeg begynner å bli gammel?

4 kommentarer:

  1. Var ikke så altfor gale å bli 30 ;-) 28 var verre ;-)

    SvarSlett
  2. Hvordan vaar 28 verre???? :O

    SvarSlett
  3. Da fikk e totalt panikk da, da var e nærmere 30 enn 25 hehe. Når e ble 30, så ble det litt slik hjelp, e e gammel berre, men likevel er e av dei yngste på 30tallet enda hehe

    SvarSlett