torsdag 13. januar 2011

New look!

Da har jeg fått en opppussing på bloggen min. Har lenge tenkt at jeg ville forandre litt på utseende på bloggen med tanke på bilder. Har prøvd utallige ganger selv å lage en ny header på bloggen. Men med mine kunnskaper til å lage en ny header så har de jeg selv prøvd og lage så å si vært et rent mareritt. Total katastrofe, mildt sagt. Så fikk jeg hjelp av ei venninne som er flink med dette. Jeg sendte henne ganske mange bilder av forskjellig kategorier,så hun fikk plukke ut litt hva som passet sammen. Siden lidenskapen for fotball og AaFk ligger meg nær, fant hun ut at AaFk flagget ble med. Så tusen takk Yvonn for du laget til den nye headeren på bloggen min. Er kjempe glad for det.

Så har jeg en del i arkivet mitt som bare venter på å bli skrevet ferdig og publisert. Så har jo litt og finpusse på da. Samtidig som jeg teller ned til avspark i Tippeligaen 2011.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar