fredag 28. mai 2010

Tidlig start på dagen ja...

Det er fredag, og det betyr at det er helg. Tenk at ukene går så fort som de gjør.
Jeg har startet dagen tidlig i dag, sover alltid dårlig natt til fredag. Tror jeg lider av natt-til-fredag-lakenskrekk! Skumle greier...

Vel, klokka er altså ti på 8, og det er igrunn enda en stund til at jeg skal ta bussen til jobb, for jeg begynner jo ikke før klokken er 10:00. Ja, jeg får vel sitte en stund i kantina å drikke den berømte kaffen, som jeg drakk av så mye i begynnelsen fordi den var så god, men nå er den igrunn ikke så veldig god lengre at det gjør noe. Har smurt med meg litt ekstra mat, slik at jeg har noe å spise også.

Og jeg kan vel i dag tenke meg med mitt hell og lykke at det kommer en barnehage bråkete som pokker på bussen, slik at jeg er helt kaputt i hodet når jeg kommer på jobb. Så jeg har utrustet meg både med Ipod og Mp3 spiller med radio. Skjønt det hjelper igrunn fint lite, med mindre man sprenger høytalerne til Ipoden, for det har nemlig skjedd. Virker til tider som om de som liksom skal passe på at ungene oppfører seg på bussen, er mer opptatt av å prate, framfor å passe på at ungene oppfører seg, og at støynivået ikke skader hørselen til andre passasjerer på bussen. Bare fordi at de har nedsatt hørsel, betyr ikke at mange andre vil ha det!''

Nei, jeg får vel bare ta å dra på jobb da, og satse på at ingen barnehager dukker opp på bussen nå, slik at jeg bevarer hodet til jeg kommer på jobb. For hodet kan sikkert være lett og miste med det støynivået der ja.

Får vel bare komme meg på jobb, spise litt frokost til å drikke kaffe ja. Og før jeg vet ordet av det, så er det helg :)

2 kommentarer:

  1. ifollowme.blogg.no28. mai 2010 kl. 08:36

    Bråk om morgenen e det værste. Men bare tenk, om nokken år e kanskje ett eller flere av dei barna dine. Hihi..

    SvarSlett
  2. Det er sant, men mine barn skal oppdras slik at de ikke bruker femmedefolk på bussen til klatrestativ!!

    SvarSlett