lørdag 5. juni 2010

Den store dagen nærmer seg med stormskritt!


Her er kirken som vi skal gifte oss i, for de av dere som ikke vet hvordan den ser ut. Vi hadde planer om å gifte oss i en annen kirke, men vi endte opp med å bytte, og jeg angrer ikke. Denne kirken her er helt nydelig. Er kanskje ikke verdens beste bilde jeg har funnet av den men det får duge akkurat her og nå.Bryllupsforberedelsene går sin vante gang, bordkort og kirkeprogrammer begynner å ta form.

Nå har vi også tatt et steg videre, nemlig til blomster. Vi var i dag innom Mester Grønn, eller Pollen land Grønn som jeg kaller det nå. Jeg har jo pollenallergi, men har ikke reagert så sterkt på noe av blomster så lenge som jeg gjorde i dag. Og da tok jeg ikke borti en eneste blomst en gang. Øynene klør enda.


Johan hadde en veldig god idé, eller rettere sagt har en super idé om blomsterdekorasjoner, den som er avbildet her er det faktisk Johan som har laget. Min bedre halvdel, og kreative sjel.


Jeg synes faktisk at dette ble ganske bra, og ser utrolig fint ut. Den ble jo laget i dag fredag, så det blir litt spennende å se hvordan den vil stå seg over natten. For dersom vi går for de her, og de ikke står bra over natten, blir det MYE arbeid før vielsen på den store dagen altså. Dekorasjonen er jo som sagt veldig vakker, fått mange gode tilbakemeldinger på den fra mine fellow bridezilla's på BV. Ikke et eneste negativt ord hittil, og det beste av alt jeg reagerer ikke på den i det hele tatt.


Søndag i forrige uke var vi i kirka og snakket med organisten, og nå har vi bestemt oss for inn gangsmarsj, salmer og ut gangsmarsj. Samt jeg er i dialog med en solist. Det er så deilig når de tingene på må-gjøre-lista mi begynner å grønn farge på seg, for det betyr at de er ferdige. Så nå tror jeg faktisk jeg har mer jeg kan markere fra enten svart eller rødt til grønt.

Så nå i helga tenkte jeg å skrive mail til presten slik at vi får litt mer informasjon om hva som skal stå i kirkeprogrammet for at han skal godkjenne det, og når det er gjort, så er det bare og sette i gang og lage en god bunke med kirkeprogrammer. En ting er sikkert det er virkelig godt med alt som er gjort.

2 kommentarer:

  1. Det blei kjempe bra!! Håpe det stå seg over natten da! :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin vennen :-)Flink Johan e :-)

    SvarSlett