onsdag 26. mai 2010

Innspurt, ikke lenge igjen nå....

51 dager.Eller 1 måned og 20 dager. Tiden flyr forsatt, og vi planlegger forsatt for fult, nå som jeg kan kalle det for innspurten med ikke så alt for mange dager igjen kan jeg vel si nå, kan jeg ikke det?
Har vel ikke akkurat støtt på problemer av den store sorten vil jeg si.

Men nå sliter jeg litt. Prøvde underdelen på kjolen min for 3 dager siden, og gjett hva. Nei, den er ikke for liten. Men for stor, den må heises opp en del når jeg beveger meg....ups! Og ikke kan den syes inn heller. Men satser på at dette vil være under kontroll om ca 2 uker, er hvertfall lov å håpe på det :)

Føler meg som den bridezillaen enkelte dager *sukk* er virkelig ikke meningen det altså, men er bare så ufattelig mye å gjøre når man skal arrangere et bryllup. Mye mer arbeid enn en skulle tro at det var. Er veldig glad for at vi begynte i god tid ja. Hadde vi begynt senere så tror jeg ikke at invitasjonene hadde blitt ferdige... (Slik ser da altså framsiden av invitasjonene våres ut, vi har laget de selv,og er kjempe fornøyd med resultatet)





Vi (jeg) hadde sett for meg en solist, til solo innslaget i kirka under vielsen, men det gikk ikke som planlagt. Og man må jo bare ta et nei for et nei. Slik er det bare.
Så i dag skal jeg kontakte kantoren i kirken for å høre om ikke han kan anbefale noen, håper inderlig at det går igjennom. Håper inderlig at han kan anbefale en solist og den sangen vi vil ha,og at det går igjennom med presten.

Vi må foresten begynne på bordkorta snart, vi har kjøpt inn noen, men jeg har igrunn på en eller annen måte litt lyst og lage bord kort i samme stil som invitasjonene. Noe som medfører at vi må scrappe enda mer. Johan har vært kjempeflink med invitasjonene, tror ikke vi hadde blitt ferdige uten hans kreativitet nei :)
Så jeg får høre hva Johan sier til å lage bordkort i samme stil,blir jo litt arbeid igjen da,men ikke fult så mye som det var på invitasjonene.

Vi burde fått begynt på kirkeprogrammene snart også. Dersom organist/ kantor har tid til et aldri så lite møte med oss, så kanskje, jeg sier kanskje vi kan laget et utkast av kirkeprogrammene og sendt det på mail til presten for godkjenning .Slik at vi sliper å sitte med kirkeprogrammer siste uka førvielsen så svetten siler, så det hadde vært deilig å bli ferdig med de også :) Får bare krysse fingrene for at alt går som det skal her. Presten har samtale med brudeparet ca 1 uke før vielsen, og det er noe jeg og flere andre fra BV synes er alt for sent. For da faller brikkene på plass 110% slik som de skal mye senere. Tror jeg vil purre litt på akkurat det, og kanskje framskyndet den samtalen med presten. Er jo lov å prøve og håpe, har ingen ting å tape på det.

Ellers vil jeg nå si at antrekket mitt snart er komplett, jeg mangler en bolero eller noe lignende, man kan jo aldri vite med sommerene her på sunnmøre, kan man vel?
Så burde vi ha hatt en brudeparaply også, så jeg får "tråle" Ebay enda litt til...hehe.

På lørdag skal vi gjøre et nytt forsøk på å henge ringene, håper inderlig at ringen min er i rett størrelse denne gangen altså!

2 kommentarer:

  1. ifollowme.blogg.no28. mai 2010 kl. 08:38

    Innbydelsane va bare nydelige!! Bordkort i samme stil hadde vært kjempe fint. Men vet jo at det e masse jobb så skjønna om orken ikke e der. Dokke e flink!

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :)

    Vi får se hvordan det går med bordkortene,
    samme sikebånd blir hvertfall brukt (det med hjerter i gull). Så gjennstår det å se om vi kjører på med ny scrappingsrunde for fult, eller, bruker en plan B som jeg tenkte meg fram til, de ble ganske fine de også, med monogramet vårt på :))

    SvarSlett