onsdag 8. september 2010

Action under fotografering i Borgundgavlen

Så bar ferden videre til fotografering på avtalt location. Med oss hadde vi forloverene våres for det kan være greit med litt hjelp under veis. Hjelp til fiksing av hår, slør og samt få oss til å le. Og her må jeg si at Johans forlover gjorde sitt ytterste for at vi skulle få noe å le av, selv om det riktig nok var GANSKE så ufrivillig. Er man redd for edderkopper, så er man redd for edderkopper. Det er umulig å legge inn alle bildene, men jeg skal gjøre et forsøk på å finne noen gode smakebiter, av både det ene og det andre...hehe.
Jeg ville jo, som tidligere sagt, ha denne locationen. Og det  med god grunn. Men det ble en del av og på med skotrekkene som fotografen hadde tatt med. Smurfesko som Johan kaller det. Vi måtte jo ungå å komme tilbake med gjørmete sko til Color Line. .
Så derfor føler jeg at jeg må legge inn et bilde der vi viser frem "våre nye bryllupssko" :p
Med Cola og hårspray. Tror Johan ble litt fasinert av smurfeskoene...hehe :-) Skotrekkene er kommet på, så da er det på tide å stikke ned til fotografen som står og venter.

Her er noen bilder med brudebuketten i fokus:



 

Det er mange som har spurt meg hva jeg ler av på dette bildet:

Og det er her Johans forlover kommer inn. Vi er jo ute i naturen, så litt småkryp er ikke uvanlig, selv talte jeg hvertfall 5 edderkopper som utforsket brudekjolen min... Det er på ingen måte en ondskapsfull latter, men det ble bare utrolig komiskt. Da Elisabeth gikk under et tre, så bestemte en edderkopp seg for å overfalle henne. Han tvang seg ned i utringningen i kjolen hennes. Elisabeth hyler ut om hjelp til Anne Sofie.Ta den ut! Ta den ut! Men Anne Sofie er litt skeptisk, med hendene full av hårspray og kamera vet hun ikke helt hvordan hun skal hjelpe til i denne situasjonen.....

Johan kommer til unsetning.......

  Så mye lenger ned enn dette turte ikke Johan å grave.... :p

Under denne seansen ble fotografen ganske satt ut, jeg regner med at dette ikke skjer veldig ofte, for han så spørrende på meg, og svaret jeg ga han sier vel seg selv. Joda, jeg sa, at han  bare skulle kjøre på å ta bilder.  Samtidig snek han seg til å ta det bildet av meg der jeg ler, så nå vet dere svaret på det. :)

Etter dette er det vel på tide å fokusere litt mere på brudeparet, derfor legger jeg inn litt flere bilder. Ja, jeg vet at de neste to bildene er ganske lik, bortsett fra at det ene er i sort hvitt og det andre i farger.
  
Og det andre <3

 
Vi er jo i naturskjønne omgivelser i Borgundgavlen, så jeg kan kanskje ta med litt av skogens farger.

 Johan ville at jeg skulle ta med noen backstage bilder også, så da tenker jeg å gjøre det. For forloverne  sviktet heller ikke :-)
Selvsagt får vi jo se litt bilder på fotografens kamera underveis.
Brud og brudgomm kan ikke si seg noe annet en veldig fornøyd med bildene fra fotografen. Jeg synes å huske vagt at en av forloverene sa at man ikke hadde skikkelige kyssebilder under en slik fotoseanse, men have mercy, vi er nygift og i ubeskrivelig lykkerus. Her kommer et av de....
Jada, jeg vet det. We are all over eachother. Meeen vi må jo øve oss til klirringen i glassene...
Jeg ville ha noen bilder bare av meg, og da var det en som ble litt misunnelig....hehe


Fikk litt hjelp av naturkreftene med vind i sløret:)


Også den kjekkeste brudgommen ever da!





 


Vi hadde en utrolig fin photoshoot i Borgundgavlen, vi fikk tatt utrolig mange bilder. Vi fikk oss en utrolig god latter som varte ganske lenge. Vi avsluttet med å ta noen bilder ved bilen, før vi satte kursen mot Color Line og bryllupsfesten. Vi kunne nok tatt flere bilder hvis vi hadde hatt tid, men med ca 2 timer å bli tatt bilder av, syntes jeg det var litt kaldt, til tross for at været var kjempefint. Vi måtte ta i betrakting at stolte foreldre og toastmaster for dagen sikkert gikk rundt og bare ventet på at vi skulle komme. Og jeg må få si at det var utrolig godt å komme til festlokalene som vi hadde brukt times vis på å pynte dagen før. Der vi fikk slappet av litt før middag. :)




4 kommentarer:

  1. Steike!! Mange fine bilde ja! :) Nesten så e savna nokken også, bare fordi dokke fikk så sinnsykt mange fine bilde. Men greit å ha nokken bilde som du kan bruke seinere også. Always keep us wanting more! ;) Får forresten fremdeles svettetokta når e tenke på den edderkoppen..

    SvarSlett
  2. takk :) Skulle e ha lagt inn alle bilda tror e at e hadde måtte holdt på ei god stund ja..
    hehe hadde ederkoppa langt oppover underskjørtet mitt e, på innsida :p

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelige bilder <33 Du er herlig da, og så pen!

    SvarSlett
  4. Marthe: Tusen takk :) Det var en kjempedag, kommer til å skrive mere om den. Kom til at jeg måtte dele blogginnlegget om bryllupet inn i deler. så der der forberedelsene til bruden, vielsen og fotograferingen. Holder på med bryllupsfesten nå da :)

    Har lest i bloggarkivet ditt kjempemasse i kveld vennen, du er bare så utrolig flink å skrive og formulere deg. Kommer til å kommentere en del av innleggene i morgen vennen.

    Og du husk du er ei kjempe nydelig jente :) *klem*

    SvarSlett