mandag 23. august 2010

Blogginnlegg til Elisabeth :)

Jeg husker utrolig godt 19 september i fjor. Da var det min svigerinne Elisabeth og hennes utkårede Fredrik som skulle til pers. Altså gi hverandre sitt ja. Etter vielsen skulle det selvsagt taes bilder, location for bildene var ved festningen i Trondheim. De kunne ikke akkurat klage på været, det hadde regnet i bøtter og spann i dager og uker før, men akkurat denne dagen,
strålende sol og opplett.

Men i og med at det hadde regnet en del de siste dagene, så var det jo ganske vått i gresset, noe som medførte at vi damer med sko med høye heler på fikk ganske skitne heler på skoene. Den dagen der var faktisk første dagen i mitt liv jeg hadde gått i sko med høye heler en hel dag, så det tok på leggene, men jeg kunne ikke akkurat ta av skoene og vandre barbeint i det våte gresset oppe ved festningen heller. Så resultatet ble at helene på skoene ble mega møkkete, fordi at jeg sank den i jorden.....

Så nå når min kjære Johan og jeg giftet oss i sommer så var Elisabeth Johans forlover, og forloverene våres var med på fotograferingen i Borgundgavelen. Det hadde vært litt småregn her også dagene før bryllupet, men fredagen før klarnet det opp, og solen kom til Ålesund, og vi hadde glimrende vær på selve dagen. Men sant skal sies det var ganske vått i gresset der vi tok bilder også, så fotografen vår var jo så omtenksom at han hadde tatt med skotrekk til oss. GENIALT! Jeg vet ikke hvor mange sett med skotrekk jeg brukte, det får heller bli en annen historie.

Men så da svigersøs synes tydeligvis at skoene hennes bar preg av fotograferingen i Borgundgavlen, men Elisabeth.....SERIØST??!!! Helen på skoene mine var mins 3 ganger om ikke mer så mye mer møkkete etter deres fotografering på festningen i Trondheim i fjor høst...
Så dette bildet under her.... Er vel ikke noe å "klage" over er det vel?? Og nå skal sant sies at du tok faktisk to bilder av skoen din, men jeg tenkte at det holdt med å legge ved det ene ;)
Så forestill deg mine sko du, de var møkkete helt opp til sålen, og jeg hadde høyere heler enn deg :p


Og nå slår det meg faktisk at denne antatte betendelses tilstanden på balansenerven, har fått meg til å skrive et helt blogginnlegg om skoen til svigerinna mi..... Hmmmmm,...hva var det i de pillene jeg fikk med legen???

4 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahahahahahahaha....e døøøør!!! Knallbra!!! Og du har jo heilt rett...det e virkelig et ynkelig bilde. :) E tvila ikke at du va dobbelt...ehh...trippelt? så skitten av all tråkkinga på festningen faktisk. Og det UTEN å klage. Ditta e jo bare flaut. Og dokke fikk jo fantastiske bilder da, så gjørme over heile helen min hadde ikke skada. ;)

    SvarSlett
  2. hehehe :)
    Leste at tilstanden va ikke så bra der oppe heller :S kunne vist vare nokken måneda? stemte ikke det? Da e vi 2, kan blogge om mye rart da ja :D I morgen dvs i dag får vi siste bildene fra fotografen på siste minnepenna...
    God bedring vennen :o)

    SvarSlett
  3. Hehe beate du e genial:) ett helt innlegg om en sko :P heheheheheh

    god bedring vennen:)

    SvarSlett
  4. Line, ja må no blogge om nokke til e får orden opå innlegget om selve dagen :)
    No blogga e på steinnaleder måten, skrive for hånd førts, og så skrive inn ka bilder e vil ha der og der..siden e ikke fikk til å legge inn bilder etter hvert ;)

    SvarSlett